Tentamen 21/10/2020

Gesloten
Ewoud
Site Admin
Berichten: 556
Lid geworden op: 04-09-2012 11:07

Tentamen 21/10/2020

Bericht door Ewoud » 22-10-2020 09:00

Nav een aantal mailtjes van jullie even hier in 1x paar opmerkingen over het tentamen gister:

1) de vraag waarbij gevraagd werd naar f(-3)=... ontbreekt vrij relevante informatie, namelijk wat f(x) is :lol:

Deze info staat altijd boven de vraag maar is door de digitale toetsvorm helaas weggevallen.

Geen zorgen deze vraag zal uiteraard niet meetellen in de beoordeling.

2) in 1 van de versies stond een dubbel antwoord, beide goed dus wordt rekening mee gehouden

3) Het cijfer dat je hebt ontvangen is dus nog niet je eindcijfer, even geduld die krijg je snel

4) aantal opmerkingen dat de vraag over sommaties niet klopt (som 3x+2) - juiste antwoord zat er toch echt tussen hoor, dus heb je die niet gevonden dan heb je een fout in de berekening gemaakt ;)

5) wbt opmerkingen dat de oefententamens anders en makkelijker zijn of zelfs niet meer actueel... Tsja, kan ik niets mee. Heb er expliciet voor 'gewaarschuwd' dat het tentamen inderdaad nieuwe, andere vragen heeft en ook ivm de digitale toetsvorm anders geformuleerd.
Een groot deel van de vragen was overigens alsnog gelijk aan de oefenvragen maar dan met andere getallen of heb ik in 1 of meerdere video's voorgedaan. Mijn tip was en blijft: leer geen vragen, maar snap de toepassing. Dan is een ander tentamen ook geen probleem. Is dat wel zo dan beheers je de stof gewoon nog niet voldoende. Als je eea tijdens de statistiekvakken gaat toepassen, zal het ook niet perse lijken op de oefententamens overigens, ook dan heb je hier alleen iets aan wanneer je de toepassing snapt.

Gesloten